Tanuló Blog
Az agy logikai nyelvei és a matematika korrepetálás
Még családon belül is alapvető különbségeket találunk az egyének által "beszélt" logikai nyelvek között.Mi történik, ha nálam jársz matematika korrepetálásra? 25 évnyi kutatás eredményeképpen megfejtem saját belső logikai nyelvedet, melyet a matematika korrepetáláson használni fogunk, és a saját nyelveden szólok hozzád. Ez olyan élmény, amit nem lehet leírni. Diákjaim sem tudják megfogalmazni, csak mindig jönni szeretnének!Mi történik ha máshol tanulsz? Ha választasz egy Kirgisztáni tanárt, aki nem tud magyarul, és te sem tudsz kirgisztániul, az pontosan olyan, mintha máshol tanulnál, ahol nem értik a Te egyéni logikád nyelvét!Ha nálam tanulsz, akkor az első néhány óra után saját logikai nyelveden beszélünk, amellyel együtt születtél. Ezekután olyan hatékonysággal tanulunk, hogy meglátod, nem vásároltál még semmit, ami ennyire megéri!Korábban elképzelhetetlen sikerek, korábban lehetetlennek tűnő matematikai és logikai kihívások így válnak elérhetővé számodra is!
Amikor egy matematikus is "megizzad"
A tanítás, amelyet nálam tapasztalnak a diákok, - diákjaim saját szavai szerint -semmi máshoz sem hasonlítható.
Örülök, mert csodálatos foglalkozásom van: minden kedves ügyfelemnek, diákomnak tudok segíteni, azoknak is, akiknek valószínűleg senki más nem tud ezen a világon.
Ez azonban befektetett munkát igényelt a részemről. Tanítványaim sikerei saját befektetett munkám és kutatásaim eredménye, ennél több "csoda" nem szükséges!
Amikor tanítok - privát foglalkozásokon -, folyamatosan modellezem a diák agyműködését - hol máshol , mint - saját agyamban. Egyik is gondolat, másik is gondolat, ez így a leghatékonyabb, és ez az egyetlen lehetséges és legprofesszionálisabb megoldás!
Az adott óra minden egyes tizedmásodpercében, diákom testbeszéde, szavai, érzelmi reakciói alapján át kell állítanom egy-egy változót a modellben. Ami persze a korábbi modell egyensúlyát borítja, így az egész modellt újra ki kell egyensúlyoznom.
Elmondom a titkot: 21. századi új matematikai tételeket feltalálni: sok koncentrációt, agyi munkát igényel. De ahhoz a munkához képest, amit diákjaim egyetlen órája alatt el kell végeznem: séta a ligetben!
Boldogan segítek mindenkinek, akit egyszer felveszek ügyfeleim közé - hiszen azt amit itt megkaphat, nem kaphatja meg sehol máshol - , azt azonban elmondom neked, hogy amekkora siker és fejlődés ez a diáknak, éppen akkora munka nekem!
A sikerek csodálatosak! Ennek azonban ára van, ezt kifizetem nap mint nap.
De örülök! Mert feladott álmokat válthatok valóra, sőt tönkre jutott életeket tehetek helyre. Korábbi "Lehetetleneket" képesek teljesíteni ügyfeleim. És mindezt mosolyogva! Az ő mosolyuk tart engem a pályán és elmémet a munkán.
A Te agyad, olyan képességekkel, amilyenekkel még nem láttad!
Megalkotjuk a Te Saját személyre szabott matematikai rendszeredet!
Ez kényelmes lesz a számodra!
Minden diákunk/ügyfelünk számára, belső és agyszerkezeti tulajdonságaihoz tökéletesen illeszkedő matematikai rendszert fejlesztek ki.
Ez lesz sikereid kulcsa, várhatóan egész életedben.
Olyan ez mintha egy privát szabó tökéletesen rád szabna egy öltözetnyi kitűnő minőségű ruhát! Azzal a különbséggel, hogy mi "még az anyagot is kizárólag a Te igényeidre egyénileg állítjuk elő". Abszolút minőség!
Ez a matematikai rendszer, az agy matematikai területén egy egész életen át tartó stabilizálódott, kiegyensúlyozott és sikeres működést eredményez.
És ezt csak itt találod!
Várjuk jelentkezésedet egyéni fejlesztéseinkre!
Hogyan folyik a tanítás?
Az elmúlt több ezer év matematika tanulási lehetőségeinek nagy része teljesen ismeretlen egy mai átlagos tanár, vagy magántanár előtt.Alapvetően mindegyiket ismerem. Az ókor zseniális matematikai lángelméitől fogva, a jelen legsikeresebb matematikai iskoláiig bármely módszer sikeres lehet. - Többnyire több módszer megfelelő arányú alkalmazása biztosít stabil eredményt, egyénre szabva, "csak neki" ez lesz a tökéletes tanulás.Egyéniségüktől fogva minden egyes diáknál más és más működik! 25 év tapasztalatai, sokezer befektetett munkaóra dolgozik szakadatlanul azok számára, akiket jelenleg tanítok, így ők érik el a legjobb eredményeket!
Teljes a káosz fejben?
A hiányos tanítás miatt az " összeomlás" - sajnos - nem késik! Helytelen matematikai tanítási eljárások - suliban ilyeneket kaphatnak - , hozzá nem értő magántanárok, magoltató korrepetítorok, jószándékú, de szakképzetlen "bohóckodók" olyan űrt hagynak a gyerekek - egyébiránt szuperszámítógépként is működni képes - agyszerkezetében, hogy az egyszercsak összeomolhat.A matematikai összeomlás, vagy "befelé omlás" jelenségének egyik feltűnő jele az, hogy a tanuló már azt sem tudja, amit "két hete még tudott". Ez azért van így, mert az agyszerekezet "befelé omlik" tehát összetöri azt is, ami eddig - részlegesen vagy hiányosan - megvolt.Gyógyító jellegű matematikai eljárásmódok természetesen vannak - mert felfedeztem őket - , ez annak a következménye, hogy agyunk nem "töröl", csak "tömörít".Ha ilyen problémád fordult elő, akkor azt kell mondjam, hogy nagy valószínűséggel senkit sem fogsz találni rajtam - és intézményemen, a HerbályAttilaSchool -on - kívül, aki meg tudja oldani a problémádat. (Ha valakinek a nevét nem találod meg a HerbályAttilaSchool honlapján, nem ismeri módszereinket.)Gyere és keress, oldjuk meg problémáidat! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!
Mennyi idő kell a matematika felvételi felkészüléshez?
Egyénenként változó. Minden időintervallumból kihozzuk a maximumot, de általánosságban elmondható az, hogy kb. 6 hónap alatt már biztosíthatóak komolyabb sikereket. Ugyanis még a matekversenyző zseniknek is meg kell tanulniuk, hogy a felvételi feladatok töbnnyire rosszul megfogalmazottak és nem "normális" feladatok.Egy átlagos diáknak fel kell dolgoznia azt, hogy olyan képességeket kérnek számon, amelyeket szinte soha nem tanítottak az iskolákban. (lásd a "Milyen egy matematika felvételi?" bejegyzést) Pl. nagyon nehezen tudja felkészíteni a gyerekeket valaki, aki el sem tudja gondolni, hogy egy adott mondat akár 5 különböző dolgot is jelenthet 5 különböző gyereknek - mivel Ő maga is csak a saját értelmezését ismeri. És ez nem a gyerekek hibája, ők helyesen - de többnyire csak egyféleképpen - értelmezik a többfajta értelmezhetőségű információt. A feladatok pedig már csak ilyenek. És ez csak egy dolog. Sok ilyen van, amelyeken csak szakember tud segíteni a rendelkezésre álló időben.Természetesen bármennyi is a rendelkezésre áló időkeret a felvteliig, a maximális fejlődés elősegíthető. Személyesen, az első konzultációra a +36-70-566-53-49 telefonszámon jelentkezhetsz, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!
Matek és lelki egészség? Mi az összefüggés?
Sikeres szeretnél lenni? Felejtsd el a sablonokat! A jelenlegi magyarországi matematikai tanítási rendszerek, - tehát a bevett sokosztályos iskolai rendszerek - egészen "ki tudják csinálni" a gyerekeket lelkileg!Egy matmatika magántanárnak, vagy éppen egy korrepetálás végzésére készülő matematikát valamennyire ismerő egyénnek minden esetben tudnia kellene, hogy a matematikát sohasem tanították így, "nagytételben", mint a mai iskolai tömegek kapcsán.Egészen kicsi, vagy éppen egyéni órák keretében tanították évezredeken keresztül. Ezek a módszerek ma is működnek! Kutatóintézetek: Német, Angol és Amerikai területről ma is alátámasztják a régi - a gyereket tisztelő, megértő, lelkileg is gondozó - módszerek hatékonyságát. 25 év matematikaoktatási kutatás sikereit éppen ezek hozták. Óriási tapasztalat mennyiséggel tanítok, ezért születnek mindig sikerek! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!
Milyen eredmények várhatóak?
Leírom a lényeget: Sokösszetevős a tanulás, de nyugodj meg, a legjobb helyen vagy! Összerekjuk: Ha mindössze matematikai tudáshiányról van szó(szóval mosolyog a tanuló, nem pánikol, de nem hoz jó jegyeket), akkor nagyon gyors a fejlődés. Mivel minden gyereknek úgy mondom el "matematika magántanár" -ként, de Kutató Matematikus végzettséggel, ahogyan az Neki optimális, ezért villámgyorsan fog fejlődni!Ha tanári alázás, és egyéb akadályok is felléptek, akkor is maximálisan fog fejlődni, és mindent elérhet, de ennek időt kell adnod! Viszont egy egész életet nyerünk meg így(!), nem csak egy matekfelvételit! Személyesen, az első konzultációra a +36-70-566-53-49 telefonszámon jelentkezhetsz, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!
Milyen egy matematika felvételi?
A 8. osztályos matematika felvételi olyan feladatokat tartalmaz, amelyekhez többnyire még hasonlóakat sem látott a gyerek korábban. A feladatok gyakran kétértelműek - tehát nem a gyerek hibája, ha nem úgy érti a feladatot, ahogyan azt a megoldókulcs feltételezi. Sok szülő azt gondolja, hogy ha beadja a gyereket egy felvételi előkészítőbe, akkor az rendben lesz. Pedig a gyereket arra kellene megtanítani, hogy hogyan oldja meg a matematikai helyzetfelismerést, értelmezze az adott szituációt, vizuálisan elképzelje vagy lerajzolja azt, amiről a feladat beszél, visszaellenőrizze, hogy az ábrája, elképzelése fedi e a feladat leírását, ha kétértelmű valamely szó - szinte minden feladatban van ilyen szó vagy kifejezés - akkor elemezze a lehetőségeket, válassza ki azt amelyik legjobban illeszkedik a feladat szerkezetébe, végezze el a megfelelő logikai lépéseket és ellenőrizze, hogy arra válaszol e és abban a formátumban, ahogyan azt a feladat kéri. Ezek természetesen NEM lesznek megtanulva ha valaki mindössze elmondja neki egy tanfolyamon, "hogyan kell megcsinálni" a feladatot. Egyrészt nem a gyerek munkája, másrészt nincsenek korrigálva a gondolati metódusai. Ezért van szükség magántanárra!Elmagyarázták? - kérdezeheti a szülő a tömegképzésről. - El! - válaszolja a gyerek. De a gyerek feje nem a tanáré. Hiába hallja, hogy a tanár agya hogyan működik, a "fejátültetés" természetesen lehetetlen. A tanuló saját elméjében kell kialakítani a megfelelő, csak neki működő mechanizmusokat. Erre a helyes képzést, nálunk lehet megtapasztalniTermészetesen részletekig kidolgozott, hatékony és bevált módszerekkel dolgozunk - különböző egyéniségtípusokra vonatkozóan - kutatásaim alapján. Áthidaljuk a szakadékot amely az iskolában tanultak és a felvételi között tátong. Idejében elkezdeni felkészülni a felvételire szükséges. A komoly, befektetett munka és idő meghozhat mégoly lehetetlennek tűnő sikereket is! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!
Hogyan lettem tanító?
Ahogyan Te kisbaba! Erre születtem. Gyerekkoromban is magyaráztam, tanítottam, és az egész osztályt korrepetáltam - alsó tagozatban nekem ez volt a hobbim.A matematikai lelki eredetű problémák körét az érettségi utáni - óriási mennyiségű - lelki problámás gyerekekkel végzett matematikai és pszichés munka során fedeztem fel és kezdtem gyógyítani a lelki sebeket a matematika segítségével. Matematikus képzésen a tanáraim kissé "féltek tőlem", mert pillanatok alatt dolgoztam ki bizonyítási eljárásokat. Kutatásaimban a matematikatanulási problémák felderítésére és megoldások feltalálására fókuszáltam.Ehhez "ki kellett kódolnom" a teljes matematikai rendszert - az elmúlt 5000 évet, és annak minden szaktudását. Ma teljes ( egyben saját fejlesztésű ), tanítványaim egyéniségére szabott tananyagokat fejlesztek és adok át a gyerekeknek. Minden tanítványomnak olyan matematikai módszerrendszert fejlesztek ugyanis - EGYÉNILEG, CSAK NEKI -, ami a legkönyebb, legmegfelelőbb az Ő számára! Ezt a munkát egész egyszerűen senki más sem tudja így teljesíteni rajtam kívül jelenleg. Így látva a matematikát, minden tökéletesen elérhető, érthető! A hálás gyerekszemek pedig mindent megérnek! Személyesen, az első konzultációra a +36-70-566-53-49 telefonszámon jelentkezhetsz, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!
Nemzetközi Matematika
Van különbség a magyarországi és a nemzetközi matematika között? Igen, lényeges és sok! Ma szinte ugyanannyi diákomat veszik fel külföldi egyetemekre, mint hazaiakra. De megnyugtatlak: Habár magyarországon nem tanítanak olyan színvonalon mint ahogyan itt nálam képzem a gyerekeket, létezik olyan matematikai okosodás, amely mindkét lehetőségre tökéletesen felkészít. Nálam így tanulnak a gyerekek, és - a gyerekektől elkülönített időpontokban - a felnőttek is!Ha tanítványomként tanulsz, bárhová mehetsz továbbtanulni! London, Los Angeles, Florida vagy Berlin, mindezek elérhetőek lesznek számodra is, Ez a Te választásod! De a Magyar felvételit is fogod tudni teljesíteni matematikából ugyanazzal az átfogó tudással, amelyet szívesen oktatok. A magyarországi matematika felvételit másképp, teljesebben és szebben fogod látni, kikerülve strukturális hibáit. Nem mindegy, hogy kit választasz matematika oktatásra, nagyok a különbségek. És végül is: alapvető matematikai agyszerkezeted forog kockán, mely olyan sokmindent meg fog még határozni életed folyamán! Akár magántanulásra, korrepetálásra, vagy magántanárra lenne szükséged:Lehetőségeid a jövőben annyira lesznek tágak, amennyi teret kapsz választásaidhoz! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!(Külföldi matematikai és nyelvi vizsgafelkészítésekkel: SAT, GMAT valamint IB témakörökkel kapcsolatban, külön cikkben írok!)
Mi az ami rombolhatja a gyereket?
Egy profi magántanárnak mindig azt kell kijavítania, amit az iskolában elrontottak. Ha megfelelő magántanárt keresel, egyensúlyt kell találnod a tananyag mélységi ismerete, az emberi értékek, és a magyarországi és nemzetközi vizsgarendszerek hatékony és konstruktív ismerete között.
Az USA felvételiktől a Magyarországi gyermekek lelki világának gyógyításáig a pszichológiai ismereteken át sok év telt el, mire megfelelő tapasztalatra tettem szert. Erre figyelj oda : A gyerek lelke ne sérüljön! Se tudáshiánytól, se tanári terrortól! Se színházi előadásoktól, amit néhány tanár folytat - a színházból legalább ki lehet menni, ha rossz a darab, de a gyerekek többnyire nem állhatnak fel, ha rossz a tanár, és ez egy nagyon nagy különbség!
Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk! Személyesen, az első konzultációra a +36-70-566-53-49 telefonszámon jelentkezhetsz, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!